Povinně zveřejňované informace

Informace dle zákona č. 106/99 Sb.

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 1 a 2, struktura dle vyhlášky č. 515/2020 Sb.

 

Oficiální název

Vyšší Hrádek, p.s.s.

Důvod a způsob založení

Zřizovatel:
Středočeský kraj

Základní účel zřízení:
Hlavním účelem zřízení organizace je účelové poslání spočívající v poskytování sociálních služeb podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, v souladu s rozhodnutím o registraci, jakož i zajišťování fakultativních činností s poskytováním sociálních služeb souvisejících.

Hlavní činnost: 
Poskytování ambulantních a pobytových sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb.

Organizační struktura

Seznam organizačních složek

Kontaktní spojení

Kontaktní poštovní adresa:
Vyšší Hrádek, p.s.s.
V Bažantnici 2440, 250 01 Brandýs nad Labem – Stará Boleslav

Adresa pro osobní návštěvu:
Vyšší Hrádek, p.s.s.
V Bažantnici 2440, 250 01 Brandýs nad Labem – Stará Boleslav

Úřední hodiny – mimo úřední hodiny po telefonické domluvě
Pondělí 07:00 15:30
Úterý 07:00 15:30
Středa 07:00 15:30
Čtvrtek 07:00 15:30
Pátek 07:00 15:30

Telefonní čísla:
+420 604 232 489

Adresa internetové stránky:
www.vyssihradek.cz

Adresa podatelny
Vyšší Hrádek, p.s.s.
V Bažantnici 2440, 250 01 Brandýs nad Labem – Stará Boleslav

Přehled technických nosičů dat, na kterých přijímáme dokumenty v elektronické podobě: USB flash disk

Elektronická adresa podatelny:
Elektronická podatelna: info@vyssihradek.cz

Datová schránka:
n8gmapb

IČO

71229051

Dokumenty

Všechny dokumenty

Žádosti o informace

Prostřednictvím elektronické pošty: info@vyssihradek.cz
Prostřednictvím datové schránky (IDDS): n8gmapb
Podání písemně na adresu sídla organizace
Poštou: Vyšší Hrádek, p.s.s., V Bažantnici 2440, 250 01 Brandýs nad Labem – Stará Boleslav
Osobně: v sídle organizace na výše uvedené adrese

Příjem podání a podnětů

Osoba určená k přijímání žádosti a vyřizování stížností, podnětů a oznámení: 

Ing. Iveta Blažková
Pověřená řízením organizace
Telefon: +420 604 232 489
E-mail: info@vyssihradek.cz

Vyřizování žádostí, stížností, oznámení a podnětů provádí ředitel organizace, v případě jeho nepřítomnosti přijímá žádosti o poskytnutí informací zástupce ředitele, tazatel obdrží odpověď / vyjádření k žádosti do 15 dnů od obdržení písemného dotazu, který splňuje všechny náležitosti dle zákona č. 106/1999 Sb. v platném znění, na ústní dotazy osobní nebo telefonické bude odpovězeno ihned, pokud to konkrétní žádost tazatele umožní.

Předpisy

Nejdůležitější používané předpisy:

 

Úhrady za poskytování informací

Sazebník úhrad za poskytování informací

Nebyly stanoveny žádné sazby za poskytnutí informací.
 

Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

Licenční smlouvy

  • Vzor licenčních smluv

  • Výhradní licence

    V současné době Vyšší Hrádek, p.s.s. neposkytuje žádné výhradní licence podle §14a odst.4 zákona č. 106/1999Sb.
 

Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 SB.

  • V roce 2021 nebyly žádné informace požadovány.
  • V roce 2022 nebyly žádné informace požadovány.
top